İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

BoraJet Uçuş İptal Mağduriyetleri

BoraJet Uçuş İptal Mağduriyetleri

BoraJet'in uçuşlarını durdurması sebebiyle, 29.04.2017 tarihinde saat 21:30'daki Edremit Koca Seyit-Sabiha Gökçen uçuşumu gerçekleştiremedim. BoraJet çağrı merkezi telefonlara cevap vermiyor. Uçuşları devralan THY ise BoraJet tarafından 30.04.2017 saat 14:00' e Edremit Kocaseyit-Ankara esenboğa-Sabiha Gökçen aktarmalı uçuşa aktarıldığımı ama uçuş bilgilerimi göremediklerini bu yüzden bilet işlemini yapamayacaklarını söyleyip hiçbir şey yapmıyorlar. THY çağrı merkezi, şikayet merkezi ve alandaki THY görevlileri işlem yapamıyor. BoraJet'e ulaşılamadığı için bileti iadesi işlemi yapamıyorum. THY bu konuda yetkimiz yok diyor. Uçuş günü, saati ve güzergahı tarafıma bilgi verilmeksizin değiştirilmesi ve bilgi verilmemesi nedeniyle mağduriyetimin giderilmesini istiyorum. Aksi takdirde kanuni haklarımı kullanarak dava açma halkına sahibim. Konuyla ilgili tarafıma bilgi verilmesini rica ederim.

Etiketler:

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget