11 Mayıs 2017 Adıyaman'dan Mersin'e gidiyorum şuan yoldayım. Otobüsün içindeki derece 23'ü gösteriyor. Otobüsün sadece arka kısmındaki klima çalışıyor,ön tarafta ter döküyoruz.TV'mi oda çalışmıyor. Bir de 12 numaralı koltuktan bahsettim. Ne arkaya yatıyor ne öne. Düğmesi bozuk kendi kendine oynuyor koktuk... Otobüste şu an aracımızda açık büfe bulunmaktadır yazıyor fakat oda yok. Daha ne kadar problem sayabilirim... Fiyatlar 35 TL'den 50 TL'ye tavan yapmış... Yıllarıdır yolculuk yaptım Türkiye'nin çeşitli bölgelerine Gülaras kadar kötü bir firma görmedim. Bu çile bir an önce bitsin...
Yorum Gönder