Yozgat'ta Beyzade Pansiyon hakkında şikayetim vardı. Öncelikle burası 10 aylık bir sözleşme imzalatıyor ve sözleşme tamamen sizin cebinize yöneliktir. 10 aydır burada kalıyorum ve verdiğimiz paranın hiçbir karşılığını alamadım. Sıcak su varken petekler yanmıyor, petekler yanarken sıcak su yok. Bunu yazarken de şunu atlamayayım, zaten petekleri yakmıyor hep üşüyoruz. Sıcak su saatleri var ve bu saatler içinde sıcak suyu bile zar zor buluyoruz. Yemek konusunda şikayetimiz ise kahvaltıyı yapsanız kahvaltı yaptım demezsiniz, akşam yemeğini yeseniz doymazsınız tat alamazsınız yine dışarıdan yersiniz. Yurtta 30 kişi kalıyor ve 30'u da bu durumdan şikayetçi.
Yorum Gönder