Daha önce xmax 400 motorumun egzoz korumalığımı çizip yaklaşık 4 ay aramamıza karşın takmadan verdiler ve en son yıllar sonra servisteki ustasının ben yaparım abi sözüne güvenerek götürdüğüm motoruma günlerce orada tutarak hiçbir şey yapmadılar ve başka yere götürmek üzere aldığımızda arka stopunun kırılmış olduğunu fark ettik ve hiçbir şekilde ne servis ne de showroomdaki yetkili arkadaşlar sahip çıkmadılar. Hizmet sıfır arkadaşlar tamamen yalanla dolanla iş yapan insanlar.
Yorum Gönder