Ben T***'dan Vodafone'a yeni geçmiş bir müşterinizim. Bankacılık sektöründe uzun yıllardır çalışmaktayım ve sizin çalışanlarınızın ısrarları sonucunda operatörünüze geçmiş bulunmaktayım. 2. bir hat olarak T*** operatöründeyim ve T*** bana aşım yaptığım zaman her zaman kolaylık sağlamakta. Ancak sizin operatörünüz aşım yaptığım gerekçesiyle 65 TL'lik faturamı 225 TL civarında bir bedel istemekte! Bu kadar fatura aşımı olur mu hiç? Sadece internetten yaptım bu aşımı ve hiçbir kolaylık sağlanmıyor. Ben müşterinizim sizi aradığımda faturaya itiraz edemiyorsunuz beyefendi diyorsunuz. 04.05.2017 saat 20.25'te konuştuğum müşteri temsilcisi bunu dedi dinleyebilirsiniz. Böyle saçma iş mi olur? Ne demek çıkan faturaya itiraz edemiyorum. Şikayet birimi olmayan Vodafone'a üye olduğum için çok pişmanım gerçekten. Bu kadar kalitesiz ve kötü bir firma olduğunuzu bilmiyordum.
Yorum Gönder