3 ay önce Vodafone'un internetinin çok iyi olduğu müşteri hizmetlerinin ilginin alakanın çok iyi olduğu söylenerek çeşitli tanıtımları yapılarak Vodafone Net'e abone oldum. Kurulum yapıldı modem takıldı bina ve ev içi bağlantılar yapılarak kullanmaya başladık. Geçtiğimiz haftaya kadar pek sorunla karşılaşmamıştım fakat geçen hafta ne olduysa binamızda internet bağlatanlar oldu ve o günden sonra internetim kesildi. Kendi tahminime göre orada oluşan bir hata sebebiyle internetimizde sorun oldu. Ev bağlantılarımızı kendi imkanımızla kontrol ettirdiğimizde bir sorun görünmemekte fakat 1 hafta içerisinde yaklaşık 5 defa aramamıza rağmen hususi olarak ilgilenileceği söylenmişken sadece bir kez binaya gelip sorun olmadığını ev içi bağlantıların kontrol edilmesi gerektiği SMS ile bildiriliyor. Sonuç olarak her iki yerde de sorun bulunamıyor ve Vodafone suçu üzerimize atarak sorunu çözemiyor.
Yorum Gönder