21.05.2015 tarihinde "Vodafone Tele Park" bayisinden, iPhone 4s cihaz satın aldım. Cihazımın "home" tuşu "kullanıcı hatası olmaksızın" yerinden çıktı. Cihazı satın aldığım tarihin 21.05.2015 olması ve garanti süremin de "normalde! " 21.05.2017 tarihinde bitecek olmasından dolayı, 01.05.2017 tarihinde "Apple Akasya" şubesine gittim. Burada problemimi anlattım bunun üzerine uzman yetkili cihazın seri numarasıyla Apple sistemlerine girdi veelimde faturası bulanan; 21.05.2015 tarihinde aldığım cihazımın ben aldıktan yaklaşık 1 ay önce 25.04.2015 tarihinde aktive edildiğini dolayısıyla garanti süresinin de 25.04.2017 tarihinde sona erdiğini söyledi ve konuyla ilgili destek alamadım...Sonrasında Vodafone ile görüşmeler yaptım ancak oradan da netice alamadım. Ortada; Üreticisi Apple, satıcısı Vodafone olan ve mağdur olan bir kişi var, ne üreticiyle ne de satıcıyla bir çözüme kavuşamadım.
Yorum Gönder