İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Vodafone Fazladan Cayma Parası Alıyorlar

Vodafone Fazladan Cayma Parası Alıyorlar

2 ay önce Vodafone'dan kampanya için aradılar. Üst üste 15 kere "söylenen tutardan fazla gelmeyecek değil mi" sordum "evet" dediler. 2 ay 28.5 üçüncü ay 78.9 TL fatura geldi. Cayma bedeli diye bir şey yansıtılmış fazla gelen tutarın iadesini talep ediyorum.

Etiketler:

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget