2 ay önce Vodafone'dan kampanya için aradılar. Üst üste 15 kere "söylenen tutardan fazla gelmeyecek değil mi" sordum "evet" dediler. 2 ay 28.5 üçüncü ay 78.9 TL fatura geldi. Cayma bedeli diye bir şey yansıtılmış fazla gelen tutarın iadesini talep ediyorum.
Yorum Gönder