İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Vodafone Bu Nasıl Müşteri Memnuniyetini Ön Planda Tutmaktır?

Vodafone Bu Nasıl Müşteri Memnuniyetini Ön Planda Tutmaktır?

Vodafone Red10 kullanıcısıyım ve eski aboneyim yeni kullanıcılardan 2 kat fazla fatura ödüyorum her ay net faturam 125 lira ve hep daha fazlasını ödedim en son 165 lira fatura ödedim ve her hangi bir indirim sağlanmasından ziyade son 1 haftadır o kadar fatura ödememe rağmen internet hizmetinden sağlıklı bir şekilde faydalanamıyorum arayıp sordum evet sorun var dediler peki ne zaman düzelir bilgim yok beyefendi dediler o zaman şikayet kaydı oluşturun dedim maalesef şu an kayıt alamıyoruz dediler bu nasıl müşteri memnuniyetini ön planda tutmaktır yazık günah verdiğim paralara ne hizmet alabiliyorum ne bilgi.

Etiketler:

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget