Vodafone faturalı hattımın faturası 35₺ iken 50₺ geldi. Faturamın içerisinde fazla olan miktarın açıklaması bulunmuyor. Vodafone açıklaması olmayan faturamın içerisine yansıttığı 15₺ ücreti talep ediyor. Haksız kazanç elde ediyor. Yasal yollara başvurumu sağladım.
Yorum Gönder