Bakırköy VakıfBank şubesinden ATM001451 numaralı ATM'den 15.04.2017 gece saat 00:45 civarında Telekom faturası 20 TL yatırdım ve 4.75 TL para üstümü ATM geri vermedi ve 1 hafta sonra aynı bankanın aynı Bakırköy şubesine başvurdum dilekçe yazarak başvurmam istendi ve banka personelinin alaycı ve agresif tutumuyla karşılaştım ve hala para üstümü alamadım ve bir daha VakıfBank'a ne para yatırmam faturamı öderim. Tüm parayı çektim bu kadar kötü bir banka hizmet ilk kez gördüm ve 20 gün oldu hala para üstümü alamadım ve bekliyorum hala bakalım keyifleri ne zaman yerine gelirse o zaman alacağım paramı 4.75 TL gibi ufak parayı elimde dekontum olmasına rağmen ödemediler ve dilekçe yazdırdılar.
Yorum Gönder