Ben Üsküdar ünalan Mahallesi'nde oturmaktayım, evimin önündeki konteynerin kaldırılması yönünde belediyeye talepte bulundum, uzun uğraşlar sonucu sonunda kaldırıldı ve yaklaşık 40 metre kimseyle alakası olmayan bir yere konuldu, sonra yaklaşık 2 hafta sonra hiçbir gerekçe gösterilmeden tekrar geri getirdiler. Evimizin önünde insanlar konteynerin içine değil dışına çöp yığıyorlar ve ev eskilerini de atıyorlar. Belediyenin bu yapmış olduğu tamamıyla hak ihlalidir, eşit oranda vergi vermemize rağmen biz mağdur oluyoruz ve hiç bir şekilde dikkate alınmıyoruz.
Yorum Gönder