En başta interneti alırken sözde yüksek hızlı netin altyapısının burada olamayabileceğini söylediğim halde sizin bulunduğunuz bölgede 'mevcut' denilerek kandırıldım ve 16 Mbps hızda internet bağladılar. İnterneti gelip kuran ekipler kopmalar yaşanabilir, öyle bir şey olursa eski altyapıyı kullanabilirsin dediler yani 8 Mbps'e geçebilirsin dediler. Yaklaşık 4 aydır internet faturası ödüyorum, ne internet var ne de arıza kaydından geri dönüş. Diyorum ki 8 Mbps'e geçirin beni olmaz taahhüt verdin fazla para ödersin diyorlar. Demiyor ki kardeş yazık sana 4 aydır boşa fatura ödüyorsun bu da bizden oluversin. Ne bir ekip geldi, altyapıya baktı ne de bir telefon açıp bilgi verdiler. Şu sözde taahhüt bitsin modemi de telefon hattımı da yakacağım.
Yorum Gönder