Türk Telekom Mobil Veri İnternetini Kullanmadığım Halde TL kesililiyor. Mobil veri internetini kullanmadığım halde Wi-Fi ile internete bağlandığım halde sürekli olarak 1 TL kesiliyor. Buna bir çare bulun artık. Tiny 23:46:00 Paylaş: Twitter Facebook URL Print Email Etiketler: Şikayetler Türk Telekom
Yorum Gönder