29 Nisan 2017 tarihinde sabah 11:00 civarında internet arızası için TTNET firmasına arıza kaydı açtırdım. Akşam 19:00 gibi arayıp sorduğum da arızamın giderildiği bilgisiyle formu kapattıklarını yanlışlık olup tekrar açacaklarını söylediler fakat 29 Nisan'dan bu yana tam 18 defa firmayı aradım, bilgi vermediler ve hala internet hizmeti kullanamıyorum. Bütün aramalarımda biz size dönüş yapacağız diyerek yapmıyorlar.
Yorum Gönder