Telefon alırken her şey garantiye dahil deniliyor kasko yaptırıyoruz. Ama bir aylık telefonum yere düşmesi sonucu camındaki kırıklık tamir edilemez diye ret ediliyor ve Karşıyaka Şubesi Arasta Mağazacılık Ticaret Ltd. Şti isimli iş yerindeki yetkiliyle görüştüğümüzde yardımcı olamayacağını, gidip nereye başvurursanız başvurun beni ilgilendirmez diyerek terslemelerinin yanında sanki onlar değilmiş gibi, telefona bir şey olursa size her konuda yardımcı oluruz diyen kişiler ''beni bizi ilgilendirmez ''diyerek kapı dışarı ediyor. Madem benim telefonum yapılamıyor, bende hattı da telefonu da kullanmıyorum. Hem tüketici heyetine, hem de ilgili savcılığa Türk Telekom adına suç duyurusunda bulunacağım. Ayrıca kullanamadığım telefonun faturasını ve bir işe yaramadığını anladığım kasko ücretini de ödemiyorum. İnsan bu kadar mağdur edilmez. Gerçekten Türk Telekom şirketinden beklemezdim.
Yorum Gönder