Türk Telekom Tivibu hizmetine yaklaşık 1.5 ay önce başvurdum. 3 gün içinde evime geldiler ve cihazın kurulumunu yapıldı ve sözleşme imzalaması yapıldı. Fakat günlerce bekledim Smart kartın cihazla eşleşmediğini ifade eden bir hata çıktı. Müşteri hizmetlerini aradığımda sitemden kaynaklandığını ve birkaç güne kadar çözüleceğini dile getirdi ve arıza kaydı oluşturdu günlerce dönüş yapılmadı ve bu işlemi yaklaşık 4 defa daha gerçekleştirdim her seferinde arıza kaydı oluşturuldu.Dönüş yapılmadı, cihazın sorunu da gitmedi. Sonra 2 haftanın üzerinden telefonuma kendiliğinden bir mesaj geldi Tivibu üyeliğiniz iptal edildi diye. Aradım istemiyorum dedim o zaman cihazı getirin dediler. Tamam da mağdur olan benim bu benim suçum mu. 2 hafta sonra tekrar başvuru yaptım servis 10.45 de gelecek dediler servis beni 4 te aradı ve evde kimse olmadığı için servisi erteledimertesi güne. 2gün geçtihalabekliyorum
Yorum Gönder