İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Türk Telekom Faturama Cihaz Almadığım Halde Cihaz Alınmış Gibi Gösterildi.

Türk Telekom Faturama Cihaz Almadığım Halde Cihaz Alınmış Gibi Gösterildi.

7013**66 numaralı faturam normalde 61 TL geliyorken 241 TL geldi. Müşteri hizmetlerini arayıp irtibata geçtiğimde faturama cihaz yansıtılmış denildi fakat ben cihaz almadım öyle bir talebimde olmadı. Bunun düzeltilmesini istediğimde ise siz faturanızı ödeyin biz inceleyeceğiz haklı olduğunuzda geri ödeme yaparız diye söylenildi. Ama benim bu faturayı ödeyecek durumum yok. Müşteri hizmetleri de öteleyip duruyor. Faturamın son ödeme tarihi gelmek üzere. Böyle ilgisizlik olmaz.

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget