Türk telekom abonesi olarak cep telefonu kullanmaktayım, diğer firmalarda da 1 er adet hattım bulunmakta, onlarla anlaşıyoruz, yeri geldiğinde müsteri memnuniyeti kapsamında deyip işimizi çözüyorlar fakat turk telekom'dan aynı özeni ve yardımı göremiyoruz. Mevcut tarifemde 2 gb internet var yetişmiyor, aynı paraya yeni gelene 4 gb veriyorsunuz ben de faydalanayım diyorum çağrı merkezine kayıt oluştur diyorum böyle bir hizmetimiz yok kayıt oluşturamam diye cevap veriyor. Yetkili birim yada departman bu işle kim ilgilenecekse bana bir zahmet dönüş yapsın ve mağduriyetimi gidersin. İnsanları avlamaktan ütmekten başka birşey değil bu, seni biz abone yaptık sen razı olduğun parayı öde biz daha cazip teklifleri yeni abonelere yaparız diyorsunuz, etik mi bu?
Yorum Gönder