Türk Telekom TTNET 20 gündür kopan kabloyu düzeltmediler. Müşteri hizmetlerini defalarca arayıp da tarafıma geri dönüş sağlanılıp bilgi verilmesini istediğimi söylediğim halde hiçbir geri dönüş yapılmadı. 10 Nisan'da belediyenin temizlik işçileri tarafından kopartılan kablo bildirimini emin olduktan sonra 11 Nisan'da Telekom ekiplerine bildirdim. Bugün 30 Nisan ve hala mağduriyetim devam ediyor. Kimse gelip de bir incelemede bulunmadı. Zaten bir de hala arızanız incelenme aşamasındadır diyorlar. Kopan kabloyu uzaktan mı inceliyorsunuz? Kardeşim 20 gün olmuş, bu nasıl sorumsuz bir iş ahlakıdır böyle. Senelerdir TTNET sabit internet kullanıcısıyım, hiç böyle uzun süreli mağdur edilmemiştim.
Yorum Gönder