Yaklaşık bir ay kadar önce internetimde sürekli kesilmeler ve kopmalar yaşamaya başladıktan sonra hata bildiriminde bulundum. Bu hata bildiriminden sonra Türk Telekom'dan teknik ekip geldi ve sıkıntının elektriksel (kablolarda) olduğu söylendi. Bu sözlere istinaden 3 ayrı elektrikçi çağırdım ve hepsi de kablolarda bir sıkıntı olmadığını kablolarda problem olmadığı söylendi. Bunun üzerine hemen hemen her gün hata bildiriminde bulunmamıza ve mağdur olduğumuzu ısrarla belirtmemize rağmen Türk Telekom'dan zahmet edipte başka bir ekip gelmedi ve müşteri hizmetlerini arayıp konuştuğumuzda da siz neden sürekli hata bildiriminde bulunuyorsunuz? Gibi bir tavırla konuşuluyor ve halen bir teknik ekip yönlendirme söz konusu değil. Eğer bu şekilde devam edilirse hakkımı hukuksal yollarla arayacağım.
Yorum Gönder