Benim şikayetim Turk Assist'le ilgili. Bunlardan bir türlü yakayı kurtaramadım, hiç kullanmadığım bir hizmet için ödeme aldılar benden ayrıca iptal ettim ve üstüne basa basa söyledim beni tekrar aramayın diye ödemem gereken parayı ödeyip iptal etmeme rağmen şimdi de beni icraya vermişler güya Çağlayan Hukuk Bürosu'ndan beni aradılar bugün ve Turk Asist'e borcumun olduğunu söylediler bende gerekirse güvenliğimiz için kayıt altına alınan konuşmalarımızı dinlemelerini söyledim hiçbir şekilde ödeme yapmayacağım ve gerekirse bende dava açacağım, belki cebimden daha fazla para çıkacak ama sonuna kadar savaşacağım.
Yorum Gönder