27.04.2017 tarihinde İstanbul'dan Samsun'a THY ile seyahat ettim. Bagaja verdiğim valizim uçaktan indiğimde her tarafı kir içinde, dışında değişik deformasyonlar oluşmuş ve kilit mekanizması kırık bir şekilde geldi. Havaalanında tutanak tutuldu. Bana valizin faturası sorulduğunda, üzerinden 3 yıl geçtiğini, faturasını saklamadığı bildirdim. Daha sonra THY internet sitesi üzerinden de şikayet başvurusu yaptım. THY bagaj hizmetleri bana mesaj yoluyla valizimin fiyatının üçte biri oranında olan 40 TL. Tazminat ödemeyi teklif etti. Kendilerine bunun zararımız karşılamadığını tarafıma ya aynı özelliklere sahip bir valiz vermelerini ya da makul bir bedel ödemelerini ilettim. Ama bu isteğim valizimi sanki onlar kırmamış gibi ret edildi. Hem valizi adam gibi taşımadılar hem de bedel olarak komik bir rakam sundular. Ben THY'nı ciddi bir kurum sanıyordum. Maalesef değilmiş. Yazıklar olsun THY'na.
Yorum Gönder