İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

TCDD 'nin Hatası Olduğu Halde Aynı Bileti Bana 2 Kez Satın Aldırdı.

TCDD 'nin Hatası Olduğu Halde Aynı Bileti Bana 2 Kez Satın Aldırdı.

TCDD Kayseri - Erzurum 30-04-2017 tarihi için internet üzerinden 4 adet bilet satın aldım tren saati 18.00 olarak gözükmekteydi. Ertesi gün bilet teyidi için gar'a gittiğimde biletlerin yandığı bilgisini aldım. Ben bileti doğru zamanda almışım lakin saatleri ile alakalı sistem sorunu olduğundan tekrar almam gerektiği söylendi. Ben 4 kişi Erzurum'a gitmek için 8 adet bilet almak zorunda bırakıldım mağdur edildim. TCDD nin Android uygulaması üzerinden bilet satın alan kişiler bence 2 kez düşünüp alsınlar. Benim aldığım biletler 30.04.2017 18:00 treni için ve bu biletlerim sayfasında mevcut olduğu halde bana paramı iade etmediler. Hatta müşteri temsilcisini arayıp bu bilgiyi verdiğimde bana ilk sorusu internet üzerinden mi satın aldınız oldu. Eğer ki internet üzerinden bir sıkıntınız varsa onu düzeltin insanları mağdur etmeyin.

Etiketler:

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget