Pierre Cardin'den almış olduğum tencere setinin düdüklü tenceresi sorun yarattı ve mağazaya geri götürdüm onlar da fabrikaya gönderdiler. Benim vermiş olduğum tarih 18.04.2017 ve bana 3 hafta içerisin de size dönüş yapacağız dediler ne zaman gitmiş olsam malların toplanma merkezin de sorun çıktı. Mallar geri geldi başka bir gün gittiğim de ise şirket geziye çıktı deniliyor beni mağdur durum da bıraktılar. Bana bir ürün verim diyorum onu da kabul etmiyorlar. Ben ne yapacağım şimdi bir daha Pierre Cardin mi Allah korusun daha da almam. Böyle iş olmaz ben mağdurum yeter artık bugün ise 24. Gün ya bana yeni bir ürün versinler ya da kimseyi mağdur etmesinler ne keyif ya gereğini yapın lütfen!
Yorum Gönder