İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Pegasus Havayolları Bir Daha Kesinlikle Kullanmayacağız...

Pegasus Havayolları Bir Daha Kesinlikle Kullanmayacağız...

PC2062 uçuş numaraları seyahatimiz sırasında hostesten bir bardak su istedim ve 330 ml suya 3 TL alındı, yolcularına bir bardak su bile ikram edemeyen bir havayolu şirketi. Ayrıca Gazipaşa'da uçağa giden kapıdaki kontrolü yapan görevli 1,5 yaşındaki kızımın kolundaki doğum lekesi için sonradan mı oluştu ne zaman oldu gibi tuhaf sorular sordu. "Doğum lekesi" deyince "tamam geçebilirsiniz" dedi, bir anlam veremedim bulaşıcı hastalık olduğunu falan mı düşündü anlamadım ama bunun ulu orta sorulması son derece nahoş bir durum yarattı. Ufak tefek memnuniyetsizliklerimiz zaten vardı, bunlar tuz biber oldu. Bir daha kesinlikle Pegasus Havayolları'nı kullanmayacağız.

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget