19.90 TL'lik Havalimanı transfer kampanyasından Şubat ayında satın aldığım 240 TL'lik hizmet mevcut. Bu hizmetlerin ilkini 15 mayıs'ta yani 4 gün sonra kullanmam gerekiyor. Ancak sizden hiçbir bilgi alamıyorum. Kampanyanıza 20 Nisan itibariyle yeni kayıt alınmadığını web sitenizden duyurmuştunuz. Ancak halihazırda bu hizmeti satın alanlar ne olacak? Dün çağrı merkezinizi arayarak bilgi almak istedim. Bana bilgi almam için verdikleri mail adresi de 3 farklı telefon numarası da yanıt vermiyor. Çağrı merkezi çalışanlarınız konuyla ilgili bilgi sahibi değil. Onlardan alabildiğim tek doğru bilgi kampanyanın 20 Nisan'da sona erdiği. 00*** numaralı kayıt ile çağrı merkezinizde yardım başvurum var. Satın aldığım ve henüz kullanamadığım hizmetlerin detayları bu başvurumda bulunuyor.
Yorum Gönder