Nusret Steakhouse Etiler'de sevgilim ile akşam yemeği yemek için gittik. Ben New York steak, kız arkadaşımda lokum siparişi verdi. Kız arkadaşımın yemeği kısa sürede geldi ve yavaş yavaş bitirdi, üzerine 20 dakika geçti New York steak anca gelmiş oldu. Sanki ayrı gelmişiz ayrı yemek yedik. Garsonlar yemeğin aynı zamanda gelip gelmeyeceğini düşünemiyor mu, illa tahmin edip biz mi söylememiz lazım? New York steak geç pişiyor, lokumda erken. Lokumu sona bırakırsak aynı zamanda servis edilse birlikte yemek yiyecektik ama olmadı. Aynı durumu karşımızda oturan olgun çiftlerde de gözlemledik. Et pazarı gibi herkesi karışık oturuyorlar. Ayrıca bazı bayan garsonların servis ve hesap alırken kollarındaki tüyler rahatsız edici. Genel olarak garsonlar çok kasıntı, sanki Eti kendileri yaratmış gibi bir haldeler ve tebessüm eksik. Biraz reklam yerine eğitime harcansa kalite o zaman artar.
Yorum Gönder