Nurtuba'dan daha önce de alışverişlerim olmuştu, elbiseler oldukça kaliteli güzel geldi, son siparişime kadar çok memnundum. Son siparişimde görseldeki tunikten arkadaşlarımla birlikte 3 adet aldık, tam bir hayal kırıklığı... Kesinlikle sitede göründüğünden çok farklı, kalitesiz ürünler geldi. Müşteri hizmetleriyle görüşmelerim çok sağlıksız oldu, hiç yardımcı olmadılar, fazladan ürün gönderdiklerini ürünümden memnun kalmadığımı söylediğimdeyse memnuniyetimle ilgilenmeyip fazla ürünleri tekrar göndermemi istediler. Nurtuba'ya hiç yakıştıramadım. Bir daha asla tercihim olmayacak!
Yorum Gönder