Modellife diye bir Network sistemine üye oldum, sipariş girdim ve bir ürün müşterime küçük geldi, değişim yapmak istedik, değişim olmadığını ve iade etmek istedim, kargoyu benim ödemem gerektiğini söylediler, ben şikayetçiyim müşterim haklı denk gelmemesi onun sıkıntısı değil kargonun ücretli olması mantıklı değil, ilgilenirseniz sevinirim. Numaram 507055****.
Yorum Gönder