26 Mart 2017 tarihinde 5000 TL değerinde Konya Evistan Mobilya'dan oturma grubu aldım. 1 hafta sonra arızalı olduğunu Evistan Mobilya' ya bildirdim (dikişleri açıldı) gelip kontrol ettiler ve ürünü alıp üretici firma olan İnegöl Moda Koltuk' a gönderilmesi gerektiğini belirtip ürünleri aldılar. 25 Nisan 2017 tarihinde firmaya gönderilmek üzere oturma gruplarım evden teslim alındı, 1 hafta içinde mağduriyetiniz giderilecek dendi. Bende her arayışımda evde 65 yaşında annemin ameliyat olduğunu ve yataklı misafirimin olduğunu dile getirdim ve mağdur bırakıldım. En son 6 Mayıs 2017 'de teslim edileceği söylendi fakat 11 Mayıs 2017 tarihinde hem Evistan Mobilya hem de İnegöl Moda Koltuk'u aradığımda ürünlerin çıktığını fakat nakliyatta beklediği söylendi. Bu konuda son derece mağdur bırakıldım, mağduriyetimin giderilmesini acilen talep ediyorum.
Yorum Gönder