İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

KVK Kimse İlgilenmiyor,Muhatap Yok

KVK Kimse İlgilenmiyor,Muhatap Yok

11.2.17 tarihinde Hepsiburada'dan aldığım 2 yıl garantili Sony Xperia z5p Dual telefonumun tuşları, titreşimi ve hoparlörü aniden çalışmamaya başladı. Sony müşteri hizmetleri format önerdi, düzelmezse KVK İzmir'e yönlendirdi. Formatladım düzelmeyince MNG Kargo ile KVK'ya gönderdim. "Cihaz takibinde darbe/kırık garanti dışı denilerek 712 TL masraf çıkarıldığını" görünce, "cihazım herhangi bir darbe görmedi, bunu kabul etmiyorum" diyerek telefonu geri istedim. Telefonu kargodan aldım, servis raporunda müşteri şikayeti: cihaz yamuk yazıyordu. Cihaza baktım ortadan ikiye bükülüp yamultulmuş. Fiziksel olarak sapasağlam gönderdiğim telefon şikayetlerim gitmiş fakat yamultulmuş bir şekilde gönderildi. Sony'i tekrar aradım yasal olarak hakkını ara denilerek doğru dürüst ilgilenilmedi dahi. KVK'ya ücretsiz hatla zaten ulaşılmıyor, kimseyle muhatap olamıyorsun, olsan da kimse seni sallamıyor.

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget