Teknosa'dan almış olduğum Sony XA Ultra cihazımız ahizeden karşı tarafa ses gitmemesi problemi nedeniyle Teknosa üzerinden üç kere KVK servise gönderildi. Her seferinde de problemin giderildiği iletildi. Ancak problem devam etmekteydi. Dördüncüsünde telefonun gönderildiği servis olan KVK Bakırköy'e bizzat giderek sorunun ne olduğunu ve Teknosa üzerinden üç defa servise gönderildiğini ancak problemin devam ettiğini, bu nedenle sorunun giderilmesini ya da değişim yapılmasını talep ettim. KVK telefon ederek ekranda çizikler olduğunu önce bunun değiştirilmesi gerektiğini problemin ondan sonra çözüleceğini iletti. Bunu telefonun servise dördüncü kez gitmesinde söylüyorlar. 45 gün boyunca beni oyalayan ve telefonsuz bırakan KVK, hakkımı yasal yollarla arayacağım ve Tüketici Mahkemesi'ne başvuracağım. Bir daha da asla KVK garantili ürün almayacağım. KVK' yı her türlü zeminde şikayet edeceğim.
Yorum Gönder