İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

İzlebizle.net Onayım Olmadan 20 TL Kestiler

İzlebizle.net Onayım Olmadan 20 TL Kestiler

İnternette dolaşırken sayfamda çıkan reklamı kapattım ve benim onayım olmadan İzlebizle diye bir yere üyeliğim gerçekleşti. 20 TL ücret kesildi. Liralarımın tekrar gönderilmesini istiyorum. O yere de üye olmak falan istemiyorum.

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget