İnternette dolaşırken sayfamda çıkan reklamı kapattım ve benim onayım olmadan İzlebizle diye bir yere üyeliğim gerçekleşti. 20 TL ücret kesildi. Liralarımın tekrar gönderilmesini istiyorum. O yere de üye olmak falan istemiyorum.
İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri
Yorum Gönder