Şirketinizin 11 maddelik manifestosunda sizi arayan müşterilerinize geri dönüş yapmak yok sanırım. Sizi internet araştırarak buldum. Referanslarınızı bakarak sizinle tanışmayı, fikir almayı ve iş ortaklığı yapmayı düşündüm. Sizi 3 ayrı gün ayrı ayrı aramama rağmen yetkili bir kişi ile görüşemedim. Ve 3 gün boyunca her aradığımda, adımı ve telefon bilgilerimi bıraktım; geri dönüş yapmanız için. Bugün ilk aramandan sonraki 5 gün. Hala geriş dönüş yapmadınız. Ne kadar ciddi olduğunuz, ne kadar müşteri memnuniyetiniz olduğunu göstermiş olduğunuz. Lütfen, özür için mail atmayınız, ya da telefon açmayınız. Bence bu maili print edip, şirket duvarınıza asınız.
Yorum Gönder