İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

İnanlar Otomotiv Renault Aracımın Hasarı Giderilmedi.

İnanlar Otomotiv Renault Aracımın Hasarı Giderilmedi.

Renault Clio hb extreme ed 1.5 dçi, 34 jg 1*** plakalı aracıma 15 Nisan tarihinde bir araç tarafından hasar verildi. Bunun üzerine İstanbul'da bulunan Renault yetkili servisi İnanlar Otomotiv firmasının Eyüp şubesine aracımı tamir görmesi için 20 Nisan'da teslim ettim. Aracımın ön sol kapısı ve ön sol camı değişti ancak sol kapının iç tesisatının ellerinde olmadığı ve Türkiye'de hiçbir yetkili serviste de bu parçanın olmadığını söylediler. Yurt dışından sipariş edeceklerini bana bildirdiler. Ben de buna istinaden ikame araç talep ettim. Şikayetimi Renault genel merkeze de bildirdim. Ancak bugün 21 gün olmasına rağmen ne genel merkezden ne de aracımı bıraktığım yetkili servisten bana dönüş olmadı.

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget