Mobil uygulama diye var ettiğiniz program tamamen gerçeğe ve hareket saatlerinize aykırı. Orada verdiğiniz dakikada veya yaklaşık bir zamanda o otobüs gelmiyor! 11 l nasıl bir hattır ki diğerleri 5 tane gelirken bir tane bile tahsis edilmiyor? Kaldırın o uygulamayı yapamıyorsanız olmadı deyin; aksi halde yalan söylemiş oluyorsunuz.
Yorum Gönder