Hacı Şerif firması siparişlerini düzgün bir şekilde müşteriye ulaştıramayan bir firma. Güvenip Nisan çikolatamı yaptırdım ama sonu hayal kırıklığı oldu. Para iademi firmadan istedim ama daha iade edilmedi. Kargo firmasını bahane ediyorlar ama bu konuyu düzeltemeden iş yapamazlar bu şekilde.
Yorum Gönder