Buzdolabım arızalandığı için evime çağırdığım teknik servis elemanları ana kart yandı diyerek 250 TL karşılığında kartı değiştirerek gittiler. 2 hafta sonra aynı sorunla tekrar karşılaştığımda çağırdığım servis elemanları dolabın ömrü bitmiş diyerek gittiler. Madem ki yapılacak bir işlem yoktu en başta bu ücreti neden benden aldılar? Konuyla ilgilenmenizi rica ediyorum.
Yorum Gönder