Samsung Galaxy serisi telefonum açılmadı. Garantisi devam ediyordu. Beşiktaş Ekmen Servis'e götürdüm. 2 kez aradım. Yapılıyor, ödemesi yok dediler. 21. gün gelip alın dediler. Gittim. "telefonunuz teşhir ürünü, 500 lira ödemesi var" dediler. Teşhir ürünü almadım dedim, "ekranda dene beni Vodafone" yazısı çıkıyor dendi. Bu yazı daha evvel yoktu dedim lakin kimse yüzüme bakıp dinlemedi. Tüm belgeleri kutusuyla birlikte çalışanlara ilettim. Biliyoruz da işimize gelmiyor der gibi güldüler. Bu arada kaymakamlığa da dilekçe verdim. Sonunda "teşhir ürünü değildir" dendi. Velhasıl servisin bu parayı almak için telefonuma Vodafone virüsü indirdiği, bu sayede para talep edebildiği aşikar.
Yorum Gönder