İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

D-Smart Haksız Yere Fatura Kesilmesi.

D-Smart Haksız Yere Fatura Kesilmesi.

Teknosa'dan LG marka TV satın aldım. Bana yanlış hatırlamıyorsam 2 ay ücretsiz D-Smart aboneliği hediye ettiler. Hediye aylar sonunda D-Smart aboneliğim kapanacaktı. Hediye aylar için kurulan cihaz hediye bittikten sonra evde kullanım dışı duruyor. Şimdi D-Smart kalkmış bana fatura kesmiş neymiş cihaz bedeli. Müşteri hizmetlerini aradım. Cihazı bize alın deseydiniz 45 TL bedel karşılığında alırlarmış. Ya da benim gidip D-Smart bayine teslim etmem gerekiyormuş. Ancak iş işten geçmiş bir kere fatura kesmişler. Artık bu faturayı ödemem gerekiyormuş. Cihazlarını alsınlar bana musallat olmasınlar bir daha da yanlarından bile geçmem.

Etiketler:

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget