Teknosa'dan LG marka TV satın aldım. Bana yanlış hatırlamıyorsam 2 ay ücretsiz D-Smart aboneliği hediye ettiler. Hediye aylar sonunda D-Smart aboneliğim kapanacaktı. Hediye aylar için kurulan cihaz hediye bittikten sonra evde kullanım dışı duruyor. Şimdi D-Smart kalkmış bana fatura kesmiş neymiş cihaz bedeli. Müşteri hizmetlerini aradım. Cihazı bize alın deseydiniz 45 TL bedel karşılığında alırlarmış. Ya da benim gidip D-Smart bayine teslim etmem gerekiyormuş. Ancak iş işten geçmiş bir kere fatura kesmişler. Artık bu faturayı ödemem gerekiyormuş. Cihazlarını alsınlar bana musallat olmasınlar bir daha da yanlarından bile geçmem.
Yorum Gönder