Damat Giyim'in Bursa Kentmeydan avm'den 22.4.2017 takım elbise, gömlek ve ayakkabı aldım. 27.04. 2017 aynı mağazada, hiç giyilmemiş bu ayakkabıları değiştirmek veya yerine başka bir ürün almak istedim. Mağaza sorumlusu olan bey ayakkabıları 'gecelik ayakkabılar' olduğundan (her ne demekse!) 'hiç bir şekilde değiştiremeyeceklerini, iade kabul etmeyeceklerini, hatta tüketici kanunununda işletmelerine böyle bir hak verdiğini' söyledi. Tabii ki tamamen keyfi ve saygısızca bir tavırdı bu. Böyle bir insanla tartışmanın yersiz olduğunu biliyordum. Ama Damat gibi kurumsal bir firmanın, tüketiciye saygısı olmayan böyle bir elemanı çalıştırabileceğini aklıma getiremezdim!. Tüketici Hakem Heyetine gideceğiz artık. Paran ile rezil olmak böyle bir şey işte. Alışveriş yapacak kişilerin Damat Giyim'de Tüketicinin Korunmasına Dair Kanunun geçerli olup olmadığını sormalarını öneriyorum!. Bu saygısızlık Damat'a yakışmadı.
Yorum Gönder