14/05/2017 tarihinde Anneler Günü için çiçek sipariş ettim. Siparişi geç verdim fakat sitede gece 22:00' a kadar sipariş teslimi olacağı yazmaktaydı. Ödemesini yaptığımız halde ne çiçeğimiz teslim edildi ne de telefonda biriyle iletişim kurabildik. Sitede numaraları var geçte olsa sipariş teslim ediliyor diye düşünmeyin. Bu siteden ne çiçek alınır ne de bayilik. Sabahtan beri aramaya devam ediyorum yine iletişim yok!
Yorum Gönder