Bayrampaşa atölyelerine İstanbul trafiğinde birkaç saat geçirip gittim ki, ölçülerim tam olsun diye. Kızımın 1 yaş günü için anne kız elbisesi diktirdim. Ölçülerimizi aldılar. Sonraki süreçle ilgili ne zaman teslim edecekler, ne olacak. Hiçbir şekilde bana dönüş yapmadılar. Hep ben aradım, takip ettim. Elbisemi söylenenden sonra teslim aldım, o da sorun olmadı. Ama ürünü teslim almak için gittiğimde; yaka istediğim gibi değildi ve en az 2 beden büyük üst dikmişlerdi, orada bir saatten fazla bekledim ve güya düzelttiler. Ürünü giydiğimde ürün kötü bir şekilde daraltıldığı için iptal edildi. Üst kısmını yeniden dikip bana metrobüs ile yolladılar, ben metrobüs durağına gidip aldım. Ama yine sorunlu bir elbise geldi. Aradım, hatalarını asla kabul etmiyorlar. Suç kumaşın! A*** Hanıma yazdım asla cevap vermedi ve ilgilenmedi. Ben de bir terziye düzelttirdim.
Yorum Gönder