Ankara Gimat'ta ki Ahm-Et'e kıyma almak için uğradım. Maalesef hiç memnun kalmadım. Kıymalık etlerin görüntüsü bayağı kötü ve özensizdi. İstediğim gibi et de alamadım. Az yağlı kıyma istedim, bayağı bayağı yağlı kıyma çekti. Bu kadar yağlı istemiyorum dediğimde de "Ağbi bu kaburga, yiyince bana dua edersin hehehe" gibi bir cevap aldım. Zamanım yoktu mevzu uzamasın dedim aldım mecburen. Böyle esnaflık olmaz, biraz ciddiyet, biraz müşteriye saygı lütfen. Gimat'dan et alınmaz derdim, fikrim değişmedi. Bir daha uğramayacağım kesin.
Yorum Gönder