Acer bilgisayarımı Ağustos 2016'da alıp 5 ay kullandıktan sonra şubat'ta bilinmez bir sebeple bozuldu ve 3 aydır serviste. 3 kere yapamadan aynı sorunla geri yolladılar, 1 kere de başka birinin bilgisayarını bana yolladılar,içinden başkasının faturası çıktı. En son yolladıktan sonra "tamir edemedik iade/değişim formu" yollayacağız dediler. 1 ay oldu yollamıyorlar. "Devlet ödeneğiyle alınan bir bilgisayar ve devletin malı, şikayet edeceğim". Bunu söyledikten hemen sonra arayıp "bilgisayarınızın şarj kablosunu yollamamışsınız,formu o gelene kadar yollamıyoruz" dediler. Suçu atmak için uğraşıyorlar. "Bilgisayarım defalarca gitti siz kaybettiniz" dedim kabul etmiyorlar. Yapamadılar, kurtarmak için ellerinden gelen her şeyi yapıyorlar şu an. Onca işim var, bilgisayarım olmadığı için aylardır her işim aksadı. Çıldıracağım, bilgisayarı aldığım güne yazıklar olsun!
Yorum Gönder