8 aydır Turkcell Superonline müsterisiyim. Otomatik ödemede olduğu için her ay zaten faturalarım ödeniyordu. Her nasılsa Ağustos ayı atlamış ve diğer aylar ödenmiş. Bunun bilgisini de Superonline internetimi keserek bana bildirdi. Ben de 3 gün önce hemen ödemesini yaptım ve müşteri hiz. arayıp teyit aldım. 2 saat içinde hemen internetimin açılacağı söylendi fakat 3 gündür defalarca müşteri hiz. aramama rağmen ve her defasında en az 10 dk bekliyorsunuz bağlanmak için, bir sonuç alınmadı. Hep aynı yalan, 2 saat içinde açılacak, sistemsel bir sorun var deyip durdular. Sen daha sisteminde bir sorun varsa ve 3 güne çözemiyorsan internet hizmeti nasıl vereceksin, yada bizleri keriz yerine koyuyorsun. Hizmet veremiyorsunuz kontratımı iptal edin dediğimde de kusura bakmayın iptal etme bedeli ödeyeceksiniz o zaman deniyor. Sen hizmet vereme ve kapatırsan da para iste. Size tavsiyem başka bir operatör seçin.
Yorum Gönder