İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Samsung S3 Neo Sorunları

Edirne margi outlet teknosa'dan aldığım Samsung S3 Neo telefondan hiç memnun değilim. Aldığımdan beri bir süre sonra tlf şarj soketi internete girdiğimde çok kızıyor donuyor. Tlf uzun bir süre kendine gelemiyor kapanıp açılıyor, sim kart şifresini soruyor. Bunun gibi bir sürü şikayetlerim var. 2 oldu garantiye gönderdim sadece tlf bataryasını değiştirip cihazı sıfırlayıp göndermişler. Ama kullanmaya başladıktan sonra tlf yine eski şikayetleri devam ediyor. Bu cihazı aldığımdan beri hiç memnun kalamadım ve teknosa çalışanlarından da beklediğim ilgiyi göremedim. Şikayetlerimi belirtirken de beni pek dinlemediler, bu durum dolayısıyla teknosa'dan ve çalışanlarından vede Samsung cihazımdan hiç memnun değilim. Teknosa'dan 2 tane Samsung cihaz aldık, diğer üründe bir sorun olmadı ama benim kullandığım cihaz aldığımdan beri arızalı. Destech servise gitse bile olmuyor ve serviste de ilgilendiklerini düşünmüyorum. Ben gerçekten artık yeni cihaz istiyorum lütfen, ilginize.

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget