17 Mayıs 2016 teknosa fatih mağazasından aldığım akıllı tlf satın aldığım personelin ısrarı ile 183 tl'ye sigorta yaptırdım. 2. ayda tlf alt bölümünde beyaz bir şerit oluştu ayrıca klavuzda belirtilen birkaç özellik çalışmıyordu. 4 aya girdiğinde sağ üst bölümüne düşürme sonucu küçük bir kırık oluştu, belirtilen adrese verilen kodla kargoya verdim 3 gün sonra tlf tamiri mümkün olmadığından 599 tl hediye çekini teknosa mağazalarından kullanabilirsiniz şeklinde masaj geldi. Müs. hiz. arayıp kabul etmediğimi, değişim yada tamir istediğimi bildirdim. Aksi taktirde hukuki şikayette bulunacağımı söyledim, cevap olarak; sözleşme böyle siz bilirsiniz ama vakit kaybı olur dendi. Sözleşme hakkında yalan ve eksik bilgi vermek ve ayıplı mal satmaktan tüketici mahkemesine gideceğim. Zira sigorta yapmam için ısrar edilirken sigortanın hiçbir detayı bildirilmedi, sigorta bedeli dahil %50 kesinti yaparak tekrar teknosa'dan çekle alışverişe zorlamak müşteriye hakarettir.
Yorum Gönder