İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Evidea.com Ücretini Ödediğim Halde Siparişlerim Onaylanmadı

Bugün saat 14.20'de Evidea.com'dan 5 adet ürün siparişi verdim. Ödemesini banka kartımla yaptım. Toplam tutar 294.4tl. Para Evidea.com'un hesabına geçti fakat sipariş oluşmadı. Konuyla alakalı bugün defalarca müşteri hizmetlerini telefon ile aradım defalarca mail attım. Tarafıma whatsapp numarası verildi. İlgili dekontu gönderdim halen Whatsapp'tan dönüş yapan yok. Müşteri temsilcisi merak etmeyin paranız gitmez 3-5 güne buluruz paranızı diye cevap veriyor, böyle sorumsuzluk görmedim. Siparişimi onaylayin diyorum sonuçta ürünlerin bedeli tarafınıza geçmiş, yok öyle olmaz önce para iadesi yapılacak siz tekrar sipariş geçip ödeme yapacaksınız. Böyle birşey görmedim, sürekli net üzerinden alışveriş yapan biriyim ilk kez evidea'dan alışveriş yapayım dedim bin pişman oldum.

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget